Sabtu, 1 Januari 2011

2011! Selamat Datang?

Alhamdulillah kehadrat Allah swt kerana sehingga kini penulis dan pembaca blog ini masih dapat meneruskan kehidupan seperti biasa. Bumi bertuah ini sentiasa dalam lindungannya, kita berdoa sentiasa dipelihara dalam tahun ini dan seterusnya ditahun-tahun akan datang.

Kebiasaannya bila muncul tahun baru setiap insan akan membuat beberapa azam baru untuk dilaksanakan. Bagi saya juga tidak ketinggalan membuat beberapa azam...Azam umum ialah sentiasa mendapat keredhaan dari Maha Pencipta, Keluarga sentiasa dalam kebahagian dengan dimurahkan rezeki kepada saya, isteri, anak-anak saya dan kedua orang tua + mentua.

Azam spesifik yang cuba dilakasanakan ndak perlu dimasukkan dalam tulisan ini...biarlah rahsia kata lirik lagu Dato Siti Nurhaliza. Apa pun harapan sya kepada rakan dan pengunjung doakan yang terbaik untuk saya dan keluarga.

Kalu mengikut kiraan kalendar tahun masihi saya dah berumur 36 tahun, isteri berumur 29 tahun. Moga Allah mengekalkan dan menambahkan kebahagian yang lebih baik lagi serta dimurahkan rezeki.

Ini Anak sulung sya/kami: Sydney Alyaa berumur 5 tahun, kalu ikut bulan, belum lagi. Tahun ni masuk sekolah tadika. Baru selesai beli peralatan sekolahnya. Semoga Allah kurniakan kebijaksanaan kepadanya dan menjadi anak yang taat pada kedua orang tuannya. Amin...

Yang ni anak sya yang kedua: Mohammad Danial, 2 tahun 6 bulan. Aktif, nakal ckit, habis kakak dia kerjakan.

Yang ni anak aku yang ketiga: Lailatul Sofea, 3 bulan. Aktif mau cepat membesar.

Akhir kalam semoga Allah melindungi keluarga ku dari sebarang bencana dan malapetaka, memberi kesihatan fizikal dan rohani, dimurahkan rezeki dan ditambahkan cahaya iman agar mengenali diri ini. Amin.

Tiada ulasan: