Jumaat, 10 Oktober 2008

Jalan baru Twu - Keningau



"KALAU TAKUT DENGAN RISIKO, JANGAN BICARA SOAL PERJUANGAN"...tukangkabur.blogspot.com


Pengalaman menarik ikut jalan baru Tawau - Keningau. Walau pun grabel tapi perjalanan jadi singkat. seronok pulak aku mau balik kampung.


Tanya kawan...tiada sorang pun ikut jalan sana. Jadi ndak merasa la pengalaman. Tapi memang menarik, jalan besar, gaung dan bukit bukau kurang..berbanding jalan yang biasa. Catatan yang ndak rasmi seperti dalam catatan di kereta 450KM bermakna 100KM kurang daripada jalan yang biasa.


Cabaran biasa la....selain jalan belum diratakan...tiada stesen minyak...dan tiada kampung yang dihuni dgn ramai org (biasa la pedalaman). Kereta dgn kelajuan 80KM/jam tiada masalah..kalu kereta 4wd makan habuk aku dibuat diorang.


Bila aku nampak kawan ada motto macam diatas aku rasa dalam blogg aku ni pun mau juga buat motto..tapi ndak rasmi lagi la....ini percubaan....


Kalu takut dilambung ombak jangan berumah ditepi pantai

2 ulasan:

ReezQien berkata...

ko punya motto ni mcm kamus dewan bahasa dan pustaka la nick... hahaha... lawak aku tgk.. ko arrange balik la ba text n image tu...

mm berkata...

gaya langgo ko begambar ni..
hahahhaaa...