Selasa, 10 Ogos 2010

Salam Ramadhan

Alhamdulillah... segala puji bagi Allah Maha Esa, pentadbir seluruh alam dan tiada sekufu/sekutu baginya, yang menghidupkan Siang dan Malam dan memberikan nikmat yang tidak terhitung nilainya.
Esok kita mula menyambut 1 Ramadhan, seluruh umat islam akan berpuasa yang telah di fardukan ke atasnya.
Dikesempatan ini saya mengucapkan Salam Ramdhan kepada semua rakan2 yang mengunjungi blog aku ini. Samada sebagai pembaca hasil tulisan ku....rakan yang turut meletakkan alamat blog aku di dalam blog dia ka...rakan yang telah membuat ulasan/komen dalam 'posting' yang aku sediakan ka...dan kepada semua blogger2 di seluruh Malaysia.
Juga tidak ketinggalan untuk memohon ampun dan maaf kepada rakan2 di atas sekiranya ada tulisan yang menyinggung perasaan kalian. Semoga ramadhan tahun ini akan memberi keinsafan kepada kita semua.
Diharap Ramadhan tahun ini dapat mendisiplinkan diri aku untuk berhenti merokok. Kawan2 lain juga yang berazam untuk berhenti merokok jadikan bulan Ramadhan sebagai titik permulaan. Do'a kan hasrat aku ini semoga berjaya.
"Bulan Ramadhan Bulan Keinsafan"

Tiada ulasan: