Jumaat, 14 Ogos 2009

Tiger Wood atau Tiger Bad!

(Gambar - pertama kali main golf, tapi pakai buggy geng! Tiger Pok yang drive...tension dia)

Semua jenis sukan memang saya ingin ceburi....selagi ada kudrat. Bukan sahaja sebagai kesihatan fizikal orang yang bersukan malah ianya juga untuk mental seseorang. Sukan masa di zaman skola/sekolah dahulu memang semua saya ceburi sebab saya memang suka bersukan. Tapi ada juga sukan yang tidak terdapat disekolah itu (masa zaman saya la), macam golf dan tenis.
Dipendekkan cerita...kini saya lebih menumpu kepada permainan badminton! sukan ni saya suka sebab kalu berpeluh...bukan alang-alang geng! dan seronok...boleh kasi provoke, dan kasi AYAM la macam....blogger tukang kabur & dunia tanpa henti tu la.
Pengalaman pertama main golf bersama tiger-tiger yang kurang hebat juga namanya (seperti yang ada dalam gambar).
(Gambar Tiger Bit memukul bola)

Ini kira pengalaman baru bagi saya...memukulnya macam menebas rumput depan rumah atau skola dulu-dulu. Bezanya memang adalah....target menggunakan bola bukan rumput. Seronok memang seronok sebab kita berlawan dengan diri sendiri disamping terdapat tekanan atau pengaruh lain...padang yang tidak rata, perubahan angin yang bertiup dan padang yang kita gunakan, ingin juga digunakan oleh orang korea (hahaha...si pok tekanan pasal ini) serta faktor-faktor lain la....

Apa pun saya memang suka apa jenis sukan pun...untuk menguasainya perlukan belajar teknik sukan itu.

Kepada rakan-rakan yang ada dalam team bulu tangkis Bungkar! mungkin boleh ceburi sukan ini. Saya bersedia jadi Guru anda! (hahahahaaaaa).....

2 ulasan:

mm berkata...

teda gaya ko nik..
baik main reket jak ko tu..

absmali berkata...

aku rasa..gaya c nik ni sesuai jadi kedi saja bah..hahahaha