Isnin, 7 Jun 2010

Happy B'day Sydney Alyaa & Mohammad Danial


"Alhamdulillah, syukur dipanjatkan kehadrat Allah Yang Maha Esa yang memberikan rezeki dan kesehatan terhadap diriku dan keluarga ku yang tercinta. Kepada Nya juga aku bermohon agar diberikan kekuatan, kesenangan dan ketenangan fizikal dan rohani dalam mengharungi hari-hari yang mendatang serta dijauhi dari hasutan dan godaan syaitan yang amat menyesatkan"

Lama aku tidak mengupdate blog aku ini. Disebabkan kesibukan kerja, itu yang menjadi malas untuk menulis dalam ruang ini. Mula saat ini aku kena sentiasa mengupdate blogg ini. Dan mungkin akan menarik jika aku ingin kongsikan maklumat bisnes dengan rakan2 untuk dimanfaatkan bersama. Maklumat itu akan menyusul kemudian....tungguuuu.

Ini yang aku nak kongsi dgn rakan2,

Bulan 06 setiap tahun merupakan hari gembira bagi anak aku...aku dan isteri menyambut hari kelahiran untuk anak aku. Kerana bulan Jun merupakan bulan kelahiran bagi Sydney Alyaa (hari lahir 06.06) dan Mohammad Danial (hari lahir 03.06) lahir ke dunia ini. Oleh kerana bulan kelahiran yang sama mudah bagi aku dan isteri untuk menyambut Majlis Kesyukuran...budget pun boleh disekalikan.



Pada 06 Jun (Ahad), Alyaa sudah mencapai umur 4 tahun manakala Danial pada hari tersebut sudah berumur 2 tahun + 3 hari. Kakak makin petah berkata (hari jadi aku dia tolong nyanyikan lagu 'happy b'day'), mungkin ikut GEN aku....:)banyak bercakap. Adik malas bercakap menyebabkan lambat ckit berbanding kakak. Petua orang tua mengatakan adik kena tunggu adik dia yang bakal lahir pada bulan September tahun ini (mengikut jangkaan manusia 'Dr.').

Dikesempatan hari tersebut kami membuat majlis doa selamat sempena sambutan hari jadi mereka berdua dan dihadiri keluarga sebelah isteri. Doa selamat dipanjatkan agar mereka berdua diberikan kesehatan, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan mereka di dunia ini.








































Sebagai perkongsian kepada rakan2 yang khusus sudah berkahwin (belum kahwin, cepat2 kahwin), sambutan hari jadi ini perlu disesuaikan dengan norma2 hidup kita dan agama itu mesti didahulukan untuk mendapat keredhaan dari Nya. Saya menyeru kepada rakan2 yang membaca ruangan ini agar mendoakan kesejahteraan bagi anak kami berdua. Dan mohon maaf kepada rakan2 yang terlupa untuk dijemput bersama-sama dalam majlis ini. InsyaAllah di masa akan datang kita akan bersama2 meraikan setiap majis yang ingin dilakukan.

Tiada ulasan: